|
Erkki Tuisk Praegu sõidab Chevrolet Trans Sport 3.4 V6 (138kW A4) autoga
Avaldatud: 30.10.2012
|
Sellel hinnangul ei ole veel ühtegi kommentaari!
Lisa oma kommentaar hinnangule!
Seda hinnangut vaadati 4881 kord(a)
|
- Kõik võrreldes kõikide mistahes sama klassi ja sama aastakäigu sõidukitega! Kuna tegu on GM toodanguga, siis sobivad paljud Opel Sintra detailid. Linnapildis on neid täna oluliselt vähem, kui muid sama klassi sõidukeid — ARK andmete põhjal mõnisada, seega päris ekslusiivne.
|
|
- Puudvad katuseluuk, esituledekorrektor ja diiselmootor; esituled suhteliselt ähmased (võimalik sõita tuledest ette).
|
Algselt omasin 1997 aasta mudelit ning sõitsin sellega 40000km ilma remondita. Täna olen teise sellise bussiga sõitnud 50000km ja remontinud minimaalselt. Järgmisena kavatsen soetada sama mudeli kõige värskema variandi aastast 2004 ja see saab olema Versatrak (4x4 AWD).
Masinat toodetud väga pikalt ilma suuremate muutusteta. Vaid üks mootor — 3,4 V6 ja 4-käiguline automaatkast — järelikult väga hea! Kui all on õige mõõduga rehvid, siis on 90 km/h sõites vaid 1700 rpm (suhteliselt madal kütusekulu — maanteel lausa 7-8L/100km).
Roostetab vähe — ainukesed kobrutavad kohad on karpide tagumised siseservad. Esikapott on alumiiniumist.
Kuigi kütusekulu on loomulikult kõrgem, kui sama suurel diislil, lähtun põhimõttest, et tähtis pole mitte hind, vaid maksumus! See on mul tänaseks juba 20s isiklik auto viimase 16 aasta jooksul ja julgen väita, nii väikese üldkuluga kasutatud autot pole mina veel kohanud. |
Mugav, praktiline, turvaline, soodne… Suurepärane töö- ja pereauto! |
|
Parameeter |
Hinnangu autori hinne[1] |
Keskmine hinne põlvkondade kaupa[2] |
Kõikide autode keskmine hinne[3] |
|
|
Salong: |
8.9 |
8.6 |
6.8 |
Kitsavõitu |
Küll me mahume |
Avar |
Sirutame jalad välja! |
Salong |
|
|
|
|
|
Silmapaistvus: |
7.9 |
5.6 |
5.1 |
Rahulik välimus, ei torka silma |
Ilus auto |
Jalakäiad piidlevad |
Tähelepanust pole pääsu |
Silmapaistvus |
|
|
|
|
|
Ülalpidamiskulud: |
7.9 |
7.1 |
6.3 |
Kergem on tappa kui toita |
Kallis teenindus, varuosad ja kindlustus |
Mõõdukad kulud |
Odavam on ainult jalgratas |
Ülalpidamiskulud |
|
|
|
|
|
Töökindlus ja vastupidavus: |
8.9 |
7.8 |
6.7 |
Laguneb kiiresti |
Enam-vähem püsib koos |
Üllatavalt vastupidav |
Nagu kalju! |
Töökindlus ja vastupidavus |
|
|
|
|
|
Ilmastikukindlus: |
9.8 |
9.3 |
7.5 |
Kardab külma ja niiskust |
Ei kannata käredat pakast |
Erilisi probleeme pole olnud |
Läheb käima kasvõi põhjapoolusel! |
Ilmastikukindlus |
|
|
|
|
|
Maastikuomadused: |
7.0 |
6.3 |
4.8 |
Milleks, kui teed on olemas |
Lumehanged ja äärekivid ei ole takistuseks |
Ise kinni ei jää ja teised tõmban välja |
Milleks teed, sobib ka raba |
Maastikuomadused |
|
|
|
|
|
Dünaamika (ja elastsus): |
7.0 |
5.8 |
6.0 |
Tasa sõuad, kaugele jõuad |
Möödasõit pole probleem |
Lähen mööda sama käiguga |
Nagu rakett |
Dünaamika (ja elastsus) |
|
|
|
|
|
Juhitavus: |
7.0 |
6.3 |
6.2 |
Suurel kiirusel muutub ohtlikuks |
Kuhu näitad, sinna ka läheb |
Püsib teel nagu liimitud nagu rööbastel |
Sobib kasvõi võidusõidurajale |
Juhitavus |
|
|
|
|
|
Pagasiruum: |
9.8 |
9.8 |
7.1 |
Miinimaalselt pagasit |
Sobib poodides käimiseks |
Kogu mu varandus on kaasas |
Kogu perega julgelt puhkusele |
Pagasiruum |
|
|
|
|
|
Kliimaseade: |
8.9 |
8.5 |
6.4 |
Suvel palav, talvel külm |
Kütab hästi |
Mugav iga ilmaga |
Sobiv temperatuur igale reisijale |
Kliimaseade |
|
|
|
|
|
Müratase: |
7.0 |
7.3 |
6.1 |
Mürarikas |
Kuuled rohkem kui vaja |
Kuuled seda, mida vaja |
Vaikus |
Müratase |
|
|
|
|
|
Vandaali- ja vargusekindlus: |
7.9 |
7.5 |
7.0 |
Pätid lendavad kui kärbsed peale |
Järelvalveta jätta ei saa |
Varastele huvi ei paku |
Kas selline probleem on üldse olemas? |
Vandaali- ja vargusekindlus |
|
|
|
|
|
|
|
|