|
|
|
TÜVi töökindluse reiting 2011
|
|
|
|
N |
Vanus, aastat |
Rikkeprotsent |
Keskmine protsent |
|
|
80. |
2-3 |
5.8% |
5.8% |
|
68. |
4-5 |
11.4% |
10.7% |
|
40. |
6-7 |
14.9% |
16.7% |
|
67. |
8-9 |
27.7% |
21.4% |
|
45. |
10-11 |
28.1% |
25.3% |
|
|
|
|
|
Kopeeri allolev html kood ning lisa see oma kodulehele
või
|
|
Tootmise algus: |
09.2005 |
Tootmise lõpp: |
08.2006 |
|
Kilomeetri hind |
0.12 € |
1.88 EEK |
|
Kõige odavam: |
0.05 € |
0.78 EEK |
Keskmine: |
0.12 € |
1.88 EEK |
Kõige kallim: |
0.30 € |
4.69 EEK |
* Hinnaarvestusega 1.374 eurot liiter (21.5 EEK) |
|
|
|
Hobujõude
tonni kohta |
90 |
66 kW/t |
|
Kõige dünaamilisem: |
1227 h.j./t |
902 kW/t |
Keskmine: |
178 h.j./t |
131 kW/t |
Kõige nigelam: |
14 h.j./t |
11 kW/t |
|
|
|
Hobujõude liitri kohta |
0 |
0 kW/l |
|
Kõige tõhusam: |
185 h.j./l |
136 kW/l |
Keskmine: |
63 h.j./l |
46 kW/l |
Kõige nõrgem: |
25 h.j./l |
18 kW/l |
|
|
|
|
Mootori tüüp: |
4 |
Tehasekood: |
|
Mootori maht, kuup cm: |
|
Klappe silindri kohta: |
4 |
Võimsus, kW: |
100 kW |
Max.võimsus, hj/p/min: |
136 / 5500 |
Pöördemoment, Nm/p/min: |
191 / 3750 |
Ülelaadimine: |
|
Kütus: |
Bensiin |
Kütuse mark: |
|
Maksimaalne kiirus, km/h: |
190 |
Kiirendus 0-100 km/h, s:: |
12.1 |
Kütusekulu linnas, l/100 km: |
|
Kütusekulu maanteel, l/100 km: |
|
Kütusekulu segatsüklis kokku, l/100 km: |
8.6 |
Gaasijaotuse süsteem: |
DOHC ( 2 nukkvõlliga silindrite peas) |
Toitesüsteem: |
Sissepritse |
Silindri läbimõõt: |
82.7 x 93 |
CO2 emissioon: |
205 |
Käigukasti tüüp: |
|
Käikude arv: |
|
|
|
Kere tüüp: |
Mahtuniversaal |
Kere tehasekood: |
|
Uste arv: |
5 |
Pikkus, mm: |
4490 |
Laius, mm: |
1810 |
Kõrgus, mm: |
1640 |
Tühimass, kg: |
1505 |
Täismass, kg: |
1300 |
Teljevahe, mm: |
2740 |
Pagasiruumi maht, l: |
200 |
Kliirens, mm: |
|
Garantii läbiva rooste vastu, aastat: |
12 |
Vedav sild: |
Esivedu |
Esivedrustus: |
|
Tagavedrustus: |
|
Tagasipöörde diameeter, m: |
10.7 |
Rehvide mõõtmed: |
205/60R16 |
Kütusepaagi maht, l: |
60 |
|
Selle auto kohta pole veel ühtegi hinnangut, lisage oma hinnang!
|