- Suur, ülimugav, suure kandevõimega, b-varuosad laialt saada ja üsna odavad, üsna lihtne ise nokitseda. Suuruse kohta üsnagi kerge. Tagarattavedu ning õnnestunud tuled, mis valgustavad väga hästi.
|
 |
- Roostealdis, seepärast ka üsna vähe hästi säilinud masinaid.
- Standardvedrustusega ülejuhitav.
- Romulatest ja mujalt hakkavad varuosad ära kaduma.
|
Mootor on üsna pommikindel ning varuosad ning kulumaterjalid odavad. Üsna lihtne remontida. Üsna ökonoomne kah, kui mootor korras (maanteel 5.5 ja linnas 8.5 sajale). Kui suuri koormaid vedada, siis kasvab kütusekulu hüppeliselt (18l/100km). Muidu on antud mootor üsna hea turbo paigaldamiseks.
Scorpio ise on oma vanuse kohta üllatavalt mugav ja lisaderohke. 87. aasta auto ning sellel on lisad, mida paljudel uutel autodelgi pole: esiklaasi soojendus, elektrilised peeglid soojendustega, elektriaknad, elektriline katuseluuk, püsikiirusehoidja, lombivalgustid, välistemperatuuri näidik ja temperatuurihoiatus, automaatne tuledekontroll, kütusekompuuter, elektrilised istmed ees ja taga, udutuled ees ja taga, LSD differ, ABS jne. Varustust, nagu ka ruumi, on autos küllaga.
|
Väga hea, mugav ja praktiline auto, kui on viitsimist korda teha. Endal sai see töö paar aastat tagasi ära tehtud ning siiani pole see masin mind alt vedanud. Tegu on siiski Fordiga ning peaaegu alati leiab midagi nokitseda, kuid need pisivead ei kaalu üle positiivseid külgi, mida see auto pakub. |
|
Parameeter |
Hinnangu autori hinne[1] |
Keskmine hinne põlvkondade kaupa[2] |
Kõikide autode keskmine hinne[3] |
 |
|
Salong: |
9.9 |
9.9 |
6.8 |
Kitsavõitu |
Küll me mahume |
Avar |
Sirutame jalad välja! |
Salong |
|
|
|
|
|
Silmapaistvus: |
5.0 |
5.2 |
5.1 |
Rahulik välimus, ei torka silma |
Ilus auto |
Jalakäiad piidlevad |
Tähelepanust pole pääsu |
Silmapaistvus |
|
|
|
|
|
Ülalpidamiskulud: |
8.1 |
8.0 |
6.3 |
Kergem on tappa kui toita |
Kallis teenindus, varuosad ja kindlustus |
Mõõdukad kulud |
Odavam on ainult jalgratas |
Ülalpidamiskulud |
|
|
|
|
|
Töökindlus ja vastupidavus: |
7.4 |
7.3 |
6.7 |
Laguneb kiiresti |
Enam-vähem püsib koos |
Üllatavalt vastupidav |
Nagu kalju! |
Töökindlus ja vastupidavus |
|
|
|
|
|
Ilmastikukindlus: |
7.4 |
7.3 |
7.5 |
Kardab külma ja niiskust |
Ei kannata käredat pakast |
Erilisi probleeme pole olnud |
Läheb käima kasvõi põhjapoolusel! |
Ilmastikukindlus |
|
|
|
|
|
Maastikuomadused: |
6.0 |
6.3 |
4.8 |
Milleks, kui teed on olemas |
Lumehanged ja äärekivid ei ole takistuseks |
Ise kinni ei jää ja teised tõmban välja |
Milleks teed, sobib ka raba |
Maastikuomadused |
|
|
|
|
|
Dünaamika (ja elastsus): |
5.7 |
6.1 |
6.0 |
Tasa sõuad, kaugele jõuad |
Möödasõit pole probleem |
Lähen mööda sama käiguga |
Nagu rakett |
Dünaamika (ja elastsus) |
|
|
|
|
|
Juhitavus: |
5.5 |
6.0 |
6.2 |
Suurel kiirusel muutub ohtlikuks |
Kuhu näitad, sinna ka läheb |
Püsib teel nagu liimitud nagu rööbastel |
Sobib kasvõi võidusõidurajale |
Juhitavus |
|
|
|
|
|
Pagasiruum: |
8.2 |
8.0 |
7.1 |
Miinimaalselt pagasit |
Sobib poodides käimiseks |
Kogu mu varandus on kaasas |
Kogu perega julgelt puhkusele |
Pagasiruum |
|
|
|
|
|
Kliimaseade: |
5.7 |
6.1 |
6.4 |
Suvel palav, talvel külm |
Kütab hästi |
Mugav iga ilmaga |
Sobiv temperatuur igale reisijale |
Kliimaseade |
|
|
|
|
|
Müratase: |
7.5 |
7.5 |
6.1 |
Mürarikas |
Kuuled rohkem kui vaja |
Kuuled seda, mida vaja |
Vaikus |
Müratase |
|
|
|
|
|
Vandaali- ja vargusekindlus: |
8.2 |
8.1 |
7.0 |
Pätid lendavad kui kärbsed peale |
Järelvalveta jätta ei saa |
Varastele huvi ei paku |
Kas selline probleem on üldse olemas? |
Vandaali- ja vargusekindlus |
|
|
|
|
|
|
Kommentaarid |
|
wohermann
|
21.02.2014 22:43
Vasta
Sai omatud Ford Scorpio 2.0 CL 1988.a
Mitte ühtegi halba sõna ainult 'pepu' on natuke kerge.
Tõesti mugav,mahukas,vaikne,hea juhitavus,töökindel.
Pidevalt hooldades roostet ei teki.Minul olid vähesed elektri vead.
Kui saad hoitud auto,sõidad mitu aastat.:)
|
|
29_manu_lsd
|
23.01.2018 14:25
Vasta
Olen uhke Ford Scorpio 2.9 EFI 12V omanik. Autol on paremad istmed kui mitmel uuema aja saksa luksusmasinal - seda nii materjali vastupidavuse ja mugavuse seisukohalt. Manuaalkast, LSD ja võrratu momendiga suur V6 mootor muudavad talvel sõidu eriti lõbusaks. Kui kütuse jaoks raha on, pole selline auto üldsegi paha valik, sest kõik suured asjad saab sellega veetud, tagaistmel istujatel on rohkem ruumi kui pikas 7. seeria BMWs, maanteel kulgemine on sujuv ja pehme.
Pole kalleid elektriprobleeme ning ka mehaanilisi probleeme, mida omanik oma garaažis korda teha ei saaks.
Suured aknad muudavad salongi avaraks ja valgusküllaseks, mitte pimedaks koopaks nagu tänapäeva hiiglaslike C-piilarite ja kupeejoonega autod.
|
|
gamesellru
|
16.05.2021 21:31
Vasta
You are absolutely right. In it something is and it is good thought. I support you.
|
|
|
|
Lisa oma kommentaar |
|
|
|
|
|
|