|
Vello Lasman, 77 aastat Sõidukogemus on 58 aastat
Avaldatud: 22.11.2017
Odomeetri näit: 255980 (saksamaal oli kindlasti tagasi keri
|
km |
|
Sellel hinnangul ei ole veel ühtegi kommentaari!
Lisa oma kommentaar hinnangule!
Seda hinnangut vaadati 3576 kord(a)
|
- Hea metsas marjul käia, kalale pääseb alati igale poole juurde, ei ole kartust talvel ka lumehangedes, kui korralikud rehvid all.Veokonksuga hea ja turvaline v edusid teha, talvel mootorsaani vedada ja püsib hästi teel.
|
|
- Ainus puudus on parkimisel, sest pöörderaadius suur.
|
Hea ja mugav auto, vaikne sõita kui ka rehvid valid vaiksema müratasemega.Autol on juba a2005.jaan. Xenon lähituled, mis on väga valged.Tehasest ka Webasto peal, paned masin iga — temp. käima, pole probleemi esinenud.Ei pea kunagi kapoti alla vaatama, kõik info tuleb kompuutrisse ja siis vaatad, mida vajab masin, EURO-3 ilma DPF-ita, ei suitse ja pole veel suitsemas näinud. Jääbki ainult sõitmise rõõm ja muidugi tankimine.Keskmine küttekulu oli 9,0L- 100km. Siin on kõik sees ka Webasto töö sügisest -kevadeni kasutatud, linnas sõit ja maanteel (pooleks sõidud) seda arvutasin ise, ostetud kütte ja sõidetud km. 1a.jooksul. Maanteel näitab kompuuter keskmine( 7,1 terve teekonna kulu punktist A-punkti B) kui sõita püsikiirusehoidjaga(2,4-4,8L).Sai pikemat sõitu perega3inim. tehtud,300 km.hooga ja kui tankisin, siis vaid 20L mahtuski vaevaga sisse.Arvestades siis küttekulu, siis sain 6,7L/100km.Tehas andmetel on keskmine 6,8L maanteel Mootoril on kiipi tuunitud saksamaal, oli120 tehasest, nüüd on 140KW ja minek on hea, peab kiirust jälgima, ei saa arugi kui juba 100 sees. Julgem möödasõite teha ja kütet võtab ka normaalselt 1,8T massi kohta (tühikaal) on jõulisem veokonksu kasutades. Isegi 95km./t.sõites, on mootori pöörded vaid 2000p/min. Kliimaautomaatika on hea, nii suvel kui ka talvel.Suvel ei pea aknaid avama et õhku ahmida, kliima töötab hästi, ka talvel on salong kiiresti soe aknad on alati kiiresti läinud puhtaks, hea sõita kohe.Salong on minule (180cm.105kg) mehele paras, jääb ruumi ülegi, mugavad istmed, soojendustega, selg ei väsi ka pikemat sõitu tehes.Isegi sisse istuda on hea ja ruumikas ukseava.Taga on niipalju ruumi, et kui istmed alla lasta, saad vabalt naisega magada ja asju vedada Üldiselt vabadust nautiv inimene on rahul sellise masinaga ja kes ei otsi adrenaliini masinast, kuigi ka seda ta pakub.On peal elextroonika, mis hoiab autot teel DSTC, ABS, ja igasugust veo, pidurdusjõu kontrollid.Olen rahul, paremat ei oska tahta, kuigi on sõidetud nii vene sõiduautodega, maasturitega-Gaz-69A, UAZ 69-, sest isa ja ise me töötasime Rahumäel(Räpina lähedal) nende masinate remonditöökojas 66a-76a. kui ka SUZUKI SAMURAIGA, SUZUKI JIMNI, FORD RANGERIGA, siis see masin on minule nagu parim, mida tahta. Selle aasta ülevaatusel (2018)sain ka meeldiva uudise osaliseks, seda et ülevaataja kiitis väga heaks mootori andmed. Ta polevat nii heade näitajatega Volvo mootorit juba ammu kohanud. Ja mina veel arvasin et kes teab kuidas mootoriga on, sest saksamaalt toodud ja seal ju kiirteedel ikka antakse hagu masinale, sest mootor võtab ka õli vähe.Kuigi ma pole veel ise peale kallanud õli, ikka õlivahetusest-õlivahetuseni firmas (IA) 10.000KM peale on õlivarras näidanud üle alumise piiri,(seal on 8X ja 1-2x on alati jäänud alles) see pidigi normaalne olema.Nii et trehvas korralik masin. |
Minule meeldib ja olen rahul selle masinaga.Hästi tehtud ja vastupidav, julge sõita.Uuena oleks ta veelgi parem, kuid sain ta kasutatuna ja olen ikkagi rahul. Kui saaks, siis ostaks jälle VOLVO. |
|
Parameeter |
Hinnangu autori hinne[1] |
Keskmine hinne põlvkondade kaupa[2] |
Kõikide autode keskmine hinne[3] |
|
|
Salong: |
9.4 |
9.4 |
6.8 |
Kitsavõitu |
Küll me mahume |
Avar |
Sirutame jalad välja! |
Salong |
|
|
|
|
|
Silmapaistvus: |
5.0 |
5.0 |
5.1 |
Rahulik välimus, ei torka silma |
Ilus auto |
Jalakäiad piidlevad |
Tähelepanust pole pääsu |
Silmapaistvus |
|
|
|
|
|
Ülalpidamiskulud: |
6.6 |
6.6 |
6.3 |
Kergem on tappa kui toita |
Kallis teenindus, varuosad ja kindlustus |
Mõõdukad kulud |
Odavam on ainult jalgratas |
Ülalpidamiskulud |
|
|
|
|
|
Töökindlus ja vastupidavus: |
8.9 |
8.9 |
6.7 |
Laguneb kiiresti |
Enam-vähem püsib koos |
Üllatavalt vastupidav |
Nagu kalju! |
Töökindlus ja vastupidavus |
|
|
|
|
|
Ilmastikukindlus: |
8.8 |
8.8 |
7.5 |
Kardab külma ja niiskust |
Ei kannata käredat pakast |
Erilisi probleeme pole olnud |
Läheb käima kasvõi põhjapoolusel! |
Ilmastikukindlus |
|
|
|
|
|
Maastikuomadused: |
7.1 |
7.1 |
4.8 |
Milleks, kui teed on olemas |
Lumehanged ja äärekivid ei ole takistuseks |
Ise kinni ei jää ja teised tõmban välja |
Milleks teed, sobib ka raba |
Maastikuomadused |
|
|
|
|
|
Dünaamika (ja elastsus): |
8.3 |
8.3 |
6.0 |
Tasa sõuad, kaugele jõuad |
Möödasõit pole probleem |
Lähen mööda sama käiguga |
Nagu rakett |
Dünaamika (ja elastsus) |
|
|
|
|
|
Juhitavus: |
9.7 |
9.7 |
6.2 |
Suurel kiirusel muutub ohtlikuks |
Kuhu näitad, sinna ka läheb |
Püsib teel nagu liimitud nagu rööbastel |
Sobib kasvõi võidusõidurajale |
Juhitavus |
|
|
|
|
|
Pagasiruum: |
9.7 |
9.7 |
7.1 |
Miinimaalselt pagasit |
Sobib poodides käimiseks |
Kogu mu varandus on kaasas |
Kogu perega julgelt puhkusele |
Pagasiruum |
|
|
|
|
|
Kliimaseade: |
9.6 |
9.6 |
6.4 |
Suvel palav, talvel külm |
Kütab hästi |
Mugav iga ilmaga |
Sobiv temperatuur igale reisijale |
Kliimaseade |
|
|
|
|
|
Müratase: |
9.9 |
9.9 |
6.1 |
Mürarikas |
Kuuled rohkem kui vaja |
Kuuled seda, mida vaja |
Vaikus |
Müratase |
|
|
|
|
|
Vandaali- ja vargusekindlus: |
8.9 |
8.9 |
7.0 |
Pätid lendavad kui kärbsed peale |
Järelvalveta jätta ei saa |
Varastele huvi ei paku |
Kas selline probleem on üldse olemas? |
Vandaali- ja vargusekindlus |
|
|
|
|
|
|
|
|