|
Autor: Juhan Juurikas,
Avaldatud: 14.09.2013
|
Sellel hinnangul ei ole veel ühtegi kommentaari!
Lisa oma kommentaar hinnangule!
Seda hinnangut vaadati 3801 kord(a)
|
- Oma aja kohta väga ökonoomne auto
- Mootor ise ja mootori juhtimise abiseadmed on lihtsad ja küllalt töökindlad, mistõttu neid on ka lihtne hooldada ja remontida. Soojas kliimas võib sõita selle autoga 1 000 000 km, vahetades ainult kuluosi (veermik, mootori rihmad, õlid ja vedelikud) ja probleeme pole: ainult sõida ja vala kütus paaki.
- Väikeauto kohta hea kandevõime: Peale võib laadida koos reisijatega 495 kg, tühimass on bensiinimootoriga isendi korral 880 kg.
- Veermikudetailid kestavad üldiselt hästi ka raskemates oludes, kuid kui sõidetakse headel siledatel teedel ja autot üle ei koormata, siis pole midagi veermikule etteheita.
- Mugavalt mahub sõitma 4 täiskasvanut, kuid istekohad ja turvavöö on ettenähtud 5 reisijale.
- Rooli saab reguleerida all-üles
- Istet saab reguleerida ette-taha, alla-üles, seljatoe kaldenurka saab samuti reguleerida.
- Tuled näitavad teed hästi ja neid saab reguleerida.
|
|
- Külmades oludes võib esineda probleeme jagaja kaanega (näiteks mikropragu vms), mistõttu tekib sinna kondentsi ja selle tagajärjeks võib olla ka jagaja rootori vahetus, kuna see kipub oksüdeeruma. Kõrgepinge kaabel/juhe kipub samuti oksüdeeruma kui seda kunagi ei puhastata.
- Käigukasti üks tihend kipub «ära väsima» — seda loetakse selle mudeli üheks tüüpveaks.
|
Omas klassis üle keskmise ökonoomsus, juhitavus, mahutavus, kandevõime jne. Mootori näitajad on samuti oma klassi kohta väga heal tasemel kui arvestada et tegemist on tüüpilise 4-silindrilise 8-klapilise ühe nukkvõlliga vabalthingava Boschi Mono-Motronic kütuse sissepritse süsteemiga mootoriga.
Kokkuvõttes: See auto teeb täpselt seda, milleks ta on ehitatud ja mõeldud: sõidab hästi linnast maale ja vastupidi. |
Igati arvestatav sõiduvahend. |
|
Parameeter |
Hinnangu autori hinne[1] |
Keskmine hinne põlvkondade kaupa[2] |
Kõikide autode keskmine hinne[3] |
|
|
Salong: |
7.9 |
7.9 |
6.8 |
Kitsavõitu |
Küll me mahume |
Avar |
Sirutame jalad välja! |
Salong |
|
|
|
|
|
Silmapaistvus: |
5.0 |
5.0 |
5.1 |
Rahulik välimus, ei torka silma |
Ilus auto |
Jalakäiad piidlevad |
Tähelepanust pole pääsu |
Silmapaistvus |
|
|
|
|
|
Ülalpidamiskulud: |
7.8 |
7.8 |
6.3 |
Kergem on tappa kui toita |
Kallis teenindus, varuosad ja kindlustus |
Mõõdukad kulud |
Odavam on ainult jalgratas |
Ülalpidamiskulud |
|
|
|
|
|
Töökindlus ja vastupidavus: |
8.7 |
7.4 |
6.7 |
Laguneb kiiresti |
Enam-vähem püsib koos |
Üllatavalt vastupidav |
Nagu kalju! |
Töökindlus ja vastupidavus |
|
|
|
|
|
Ilmastikukindlus: |
7.0 |
7.0 |
7.5 |
Kardab külma ja niiskust |
Ei kannata käredat pakast |
Erilisi probleeme pole olnud |
Läheb käima kasvõi põhjapoolusel! |
Ilmastikukindlus |
|
|
|
|
|
Maastikuomadused: |
2.8 |
2.8 |
4.8 |
Milleks, kui teed on olemas |
Lumehanged ja äärekivid ei ole takistuseks |
Ise kinni ei jää ja teised tõmban välja |
Milleks teed, sobib ka raba |
Maastikuomadused |
|
|
|
|
|
Dünaamika (ja elastsus): |
4.0 |
4.0 |
6.0 |
Tasa sõuad, kaugele jõuad |
Möödasõit pole probleem |
Lähen mööda sama käiguga |
Nagu rakett |
Dünaamika (ja elastsus) |
|
|
|
|
|
Juhitavus: |
3.5 |
3.5 |
6.2 |
Suurel kiirusel muutub ohtlikuks |
Kuhu näitad, sinna ka läheb |
Püsib teel nagu liimitud nagu rööbastel |
Sobib kasvõi võidusõidurajale |
Juhitavus |
|
|
|
|
|
Pagasiruum: |
5.0 |
5.0 |
7.1 |
Miinimaalselt pagasit |
Sobib poodides käimiseks |
Kogu mu varandus on kaasas |
Kogu perega julgelt puhkusele |
Pagasiruum |
|
|
|
|
|
Kliimaseade: |
4.9 |
4.9 |
6.4 |
Suvel palav, talvel külm |
Kütab hästi |
Mugav iga ilmaga |
Sobiv temperatuur igale reisijale |
Kliimaseade |
|
|
|
|
|
Müratase: |
6.9 |
6.9 |
6.1 |
Mürarikas |
Kuuled rohkem kui vaja |
Kuuled seda, mida vaja |
Vaikus |
Müratase |
|
|
|
|
|
Vandaali- ja vargusekindlus: |
6.2 |
6.2 |
7.0 |
Pätid lendavad kui kärbsed peale |
Järelvalveta jätta ei saa |
Varastele huvi ei paku |
Kas selline probleem on üldse olemas? |
Vandaali- ja vargusekindlus |
|
|
|
|
|
|
|
|