- Vastupidav, mugav, hea dünaamika, ökonoomne, kvaliteetne, ilus, hea mainega.
|
|
|
Sõiduki disain on aegumatu ning ka aastal 2017 näeb üheksakümnendate teises pooles ilmavalgust näinud mudel hea välja. 85kW võimsusega diiselmootor on ökonoomne ja samas hea võimsusega, pakkudes omanikule muretuid möödasõite ja väikeseid kütusearveid.
Auto on kõrge koostekvaliteediga ning küsib varuosasid võrdlemisi vähe. Enda sõiduki õige läbisõit (tegelikult ka) oli soetamise hetkel 123000 kilomeetrit, enam kui 80000 kilomeetri läbimisel olen vahetanud ühe sarniiri, esimesed amortisaatorid, stabilisaatorivarda «kondid», rooliotsad, tagasilla reguleerimisvardad ning tagumised pidurikettad, -klotsid ja pidurisadulad. Mis on võrdlemisi normaalne, sest hoolimata väikesest läbisõidust on tegemist siiski varsti pea kahekümneaastaseks saava liikuriga. Samuti vahetasin ära ühe turbolõdviku, millele oli vanadusest pragu sisse tulnud.
|
Korras isendi puhul hea ost, mis teeb silmad ette tänapäeva uutele säästuautodele. |
|
Parameeter |
Hinnangu autori hinne[1] |
Keskmine hinne põlvkondade kaupa[2] |
Kõikide autode keskmine hinne[3] |
|
|
Salong: |
5.0 |
5.1 |
6.8 |
Kitsavõitu |
Küll me mahume |
Avar |
Sirutame jalad välja! |
Salong |
|
|
|
|
|
Silmapaistvus: |
5.9 |
6.9 |
5.1 |
Rahulik välimus, ei torka silma |
Ilus auto |
Jalakäiad piidlevad |
Tähelepanust pole pääsu |
Silmapaistvus |
|
|
|
|
|
Ülalpidamiskulud: |
8.5 |
7.4 |
6.3 |
Kergem on tappa kui toita |
Kallis teenindus, varuosad ja kindlustus |
Mõõdukad kulud |
Odavam on ainult jalgratas |
Ülalpidamiskulud |
|
|
|
|
|
Töökindlus ja vastupidavus: |
8.9 |
7.5 |
6.7 |
Laguneb kiiresti |
Enam-vähem püsib koos |
Üllatavalt vastupidav |
Nagu kalju! |
Töökindlus ja vastupidavus |
|
|
|
|
|
Ilmastikukindlus: |
9.8 |
9.4 |
7.5 |
Kardab külma ja niiskust |
Ei kannata käredat pakast |
Erilisi probleeme pole olnud |
Läheb käima kasvõi põhjapoolusel! |
Ilmastikukindlus |
|
|
|
|
|
Maastikuomadused: |
5.0 |
4.1 |
4.8 |
Milleks, kui teed on olemas |
Lumehanged ja äärekivid ei ole takistuseks |
Ise kinni ei jää ja teised tõmban välja |
Milleks teed, sobib ka raba |
Maastikuomadused |
|
|
|
|
|
Dünaamika (ja elastsus): |
7.8 |
7.5 |
6.0 |
Tasa sõuad, kaugele jõuad |
Möödasõit pole probleem |
Lähen mööda sama käiguga |
Nagu rakett |
Dünaamika (ja elastsus) |
|
|
|
|
|
Juhitavus: |
6.4 |
6.8 |
6.2 |
Suurel kiirusel muutub ohtlikuks |
Kuhu näitad, sinna ka läheb |
Püsib teel nagu liimitud nagu rööbastel |
Sobib kasvõi võidusõidurajale |
Juhitavus |
|
|
|
|
|
Pagasiruum: |
6.5 |
5.9 |
7.1 |
Miinimaalselt pagasit |
Sobib poodides käimiseks |
Kogu mu varandus on kaasas |
Kogu perega julgelt puhkusele |
Pagasiruum |
|
|
|
|
|
Kliimaseade: |
7.5 |
7.1 |
6.4 |
Suvel palav, talvel külm |
Kütab hästi |
Mugav iga ilmaga |
Sobiv temperatuur igale reisijale |
Kliimaseade |
|
|
|
|
|
Müratase: |
7.5 |
7.5 |
6.1 |
Mürarikas |
Kuuled rohkem kui vaja |
Kuuled seda, mida vaja |
Vaikus |
Müratase |
|
|
|
|
|
Vandaali- ja vargusekindlus: |
7.5 |
6.7 |
7.0 |
Pätid lendavad kui kärbsed peale |
Järelvalveta jätta ei saa |
Varastele huvi ei paku |
Kas selline probleem on üldse olemas? |
Vandaali- ja vargusekindlus |
|
|
|
|
|
|
|
|