Esileht
Näiteks - Vectra 1.8 1997

    
Tehnilised andmed

Autoomanike hinnangud

Hinded Vali teine auto 
  
BMW 5-series 5-series(E34) (1988 - 1997) 525i (141kW 5M) 1991
Auto profiil
Vaata tehnilisi karakteristikuid
Lisa võrdlusse

Lisa hinnang

Premium

/et/pages/category/#premium

Sport

/et/pages/category/#sport

Praktilisus

/et/pages/category/#practical

7.2


Auto keskmine hinne
Hinnang meeldib Mõttetu hinnang

Sellel hinnangul on 
2 POOLTHÄÄLT 
Riho PuuseppRiho Puusepp
Praegu sõidab BMW 525i (141kW M5) autoga
Avaldatud: 26.08.2013

Sellel hinnangul ei ole veel ühtegi kommentaari!
Lisa oma kommentaar hinnangule!
Seda hinnangut vaadati 2211 kord(a)

Eelised

  • Suur, mugav, vastupidav ja ilus. Suure valmidusega lisavarustuse juurde paigaldamiseks.

Puudused

  • Kvaliteet osad on kohati kallid, vee äravoolud jooksevad läbi karpide ja kipuvad ära roostetama.

Hinnang

Korraliku mootoriga isendeid on vähe, enamik on ära hooratud. Kindlasti proovida erinevaid autosid ja ka nõrgemat 2.0 r6, et tunda mootori seisukorra vahet.

Vigadest: Laepolstrid kipuvad liimist lahti tulema.Vee äravoolud jooksevad läbi karpide ja kipuvad ära roostetama, seega ka karbid roostetavad läbi, eriti tasuks jälgida karpide esimesi otsi põhja alt ja tagumisi otsi külje pealt nurgast. Nii vanadel autodel kipuvad läbi olema ka katalüsaatorid ning lamda andurid. Probleeme mootoritega kipuvad tekitama õhulugejad või katkised lõdvikud.

Korraliku mootoriga isendeid on vähe. Küll aga juppide saadavus on hea ja ka kasutatud osi pakutakse palju. Kasutatud osadest on võimalik kõike saada, alates tüüblitest kuni LSD diferentsiaalide ja erinevat värvi nahk sisudeni. Kohati sobivad ka teiste mudelite osad näiteks seitsmendast seeriast ja kolmandast seeriast.
Kui auto on hooldatud, siis kestab kaua ja ning ei vaja palju remonti. Et elektrivigu vältida tuleks kontrollida generaatori pingeregulaatorit ja kasutada harjade vahetamise asemel uut osa, samuti kasutada korraliku kvaliteet akut ning vahetada välja tehase kaitsmed uute vastu kuna need võivad välimuselt korras olla kuid siiski amortiseerunud ja ei anna kontakti.
Probleeme võib tekkida ka esituledega millel vanad ja jäigad juhtmed murduvad pistiku juurest. Samuti kipuvad universaal kerega versioonil luugi juurest juhtmed purunema.

Kuna valmidus on suur erinevale varustusele ja valikuvõimalusi ka salongide osas palju on auto oma meele järgi ehitamine lihtne. Enamus osi käivad kergelt lahti ning on kergelt ise vahetatavad.

Isegi väsinud mootoritega autodel on veel jõudu, et teha kiireid ja tuvalisemaid möödasõite. Kütusekulu poolest pole just kõige ökonoomsem auto kuid 141kW mootori puhul jääb kütusekulu 10-13 kanti. 110kW mootori puhulon jõudu vähem kuid kütusekulu üpris sarnane. Siiski on 2 liitrine mootor liiga väike selle suure kere jaoks.

Järeldus

Auto on suur ja mugav, välimuselt meeldib paljudele ning saab pidevalt kiita. Pereinimesele jääb sedaan väikseks, aga universaal kerega versioon parandab selle puuduse.Mootorite valik on suur kuid tuleks eelistada bensiinimootoreid mis on vastupidavamad. Kindlasti tuleks eelistada hästi hooldatud kallimaid masinaid mitte leppida odavamaga mille remont võib kallimakski minna.
Parameeter Hinnangu autori hinne[1] Keskmine hinne põlvkondade kaupa[2] Kõikide autode keskmine hinne[3]
Salong: 8.8 7.1 6.8
1
2
3
Müratase: 6.9 6.7 6.0
1
2
3
Kliimaseade: 5.0 5.7 6.4
1
2
3
Pagasiruum: 7.0 6.5 7.1
1
2
3
Juhitavus: 9.9 7.7 6.2
1
2
3
Dünaamika (ja elastsus): 5.0 5.5 6.0
1
2
3
Maastikuomadused: 6.5 4.7 4.8
1
2
3
Ilmastikukindlus: 9.9 8.4 7.5
1
2
3
Töökindlus ja vastupidavus: 7.9 7.3 6.7
1
2
3
Ülalpidamiskulud: 5.0 5.4 6.3
1
2
3
Silmapaistvus: 8.9 6.6 5.1
1
2
3
Vandaali- ja vargusekindlus: 6.0 5.7 6.9
1
2
3
 
Lisa oma kommentaar

Logi sisse
*Teie nimi

*Kommentaar

0
külastajat hetkel.

 
Kuulume smartAD reklaamvõrgustikku

2008 - 2018 © AutoPass.ee       info@autopass.ee