- Süda tuksub rahulikult, aga kindlalt. Viimase 50000 peal on väga väike õlikulu tekkinud. Ainus vahetamist vajanud osa oli veepump ca 250000 peal. Käivitub iga ilmaga.
- Väga hea läbitavus rasketes, sh talveoludes (on eelmisest 626-st ja 6-test kõrgema kliirensiga).
|
 |
- Roostetab. Kuigi veidi vähem kui esimeste aastate M 6-d. Siiski 12 aastaga põhjas 2 auku ja küljekarbid korra juba vahetatud, 2 korda iluravi tehtud.
- Kõikvõimalikud puksid on meie teedel sagedane kulumaterjal.
|
Praktiline, ruumikas, keskmisest ökonoomsem (maantee 6...6,5l, linn 9...10l/100 km), sobib kehvemates teeoludes, ideaalne talvel (võib-olla salongi soojenemine aeglasevõitu). Töökindel auto, ainus kord kui tee peale jättis, oli bensiini otsa saamisest.
Amordid on all kolmas komplekt (ehk siis ca 150000 kestnud). Ülevaatuse on 12a alati 1. korraga läbinud, viimati oli küll ütlemist juba põhja aukude osas. CO, pidurid, käiguosa jne on alati toiminud. |
Kui rooste ei näriks, kõlbaks see auto pikalt pidada. Auto, mis tehtud inimesele, mitte snoobile. |
|
Parameeter |
Hinnangu autori hinne[1] |
Keskmine hinne põlvkondade kaupa[2] |
Kõikide autode keskmine hinne[3] |
 |
|
Salong: |
7.7 |
7.7 |
6.8 |
Kitsavõitu |
Küll me mahume |
Avar |
Sirutame jalad välja! |
Salong |
|
|
|
|
|
Silmapaistvus: |
2.8 |
2.8 |
5.1 |
Rahulik välimus, ei torka silma |
Ilus auto |
Jalakäiad piidlevad |
Tähelepanust pole pääsu |
Silmapaistvus |
|
|
|
|
|
Ülalpidamiskulud: |
5.5 |
5.5 |
6.3 |
Kergem on tappa kui toita |
Kallis teenindus, varuosad ja kindlustus |
Mõõdukad kulud |
Odavam on ainult jalgratas |
Ülalpidamiskulud |
|
|
|
|
|
Töökindlus ja vastupidavus: |
6.8 |
6.8 |
6.7 |
Laguneb kiiresti |
Enam-vähem püsib koos |
Üllatavalt vastupidav |
Nagu kalju! |
Töökindlus ja vastupidavus |
|
|
|
|
|
Ilmastikukindlus: |
9.0 |
9.0 |
7.5 |
Kardab külma ja niiskust |
Ei kannata käredat pakast |
Erilisi probleeme pole olnud |
Läheb käima kasvõi põhjapoolusel! |
Ilmastikukindlus |
|
|
|
|
|
Maastikuomadused: |
7.5 |
7.5 |
4.8 |
Milleks, kui teed on olemas |
Lumehanged ja äärekivid ei ole takistuseks |
Ise kinni ei jää ja teised tõmban välja |
Milleks teed, sobib ka raba |
Maastikuomadused |
|
|
|
|
|
Dünaamika (ja elastsus): |
2.3 |
2.3 |
6.0 |
Tasa sõuad, kaugele jõuad |
Möödasõit pole probleem |
Lähen mööda sama käiguga |
Nagu rakett |
Dünaamika (ja elastsus) |
|
|
|
|
|
Juhitavus: |
7.0 |
7.0 |
6.2 |
Suurel kiirusel muutub ohtlikuks |
Kuhu näitad, sinna ka läheb |
Püsib teel nagu liimitud nagu rööbastel |
Sobib kasvõi võidusõidurajale |
Juhitavus |
|
|
|
|
|
Pagasiruum: |
9.0 |
9.0 |
7.1 |
Miinimaalselt pagasit |
Sobib poodides käimiseks |
Kogu mu varandus on kaasas |
Kogu perega julgelt puhkusele |
Pagasiruum |
|
|
|
|
|
Kliimaseade: |
2.9 |
2.9 |
6.4 |
Suvel palav, talvel külm |
Kütab hästi |
Mugav iga ilmaga |
Sobiv temperatuur igale reisijale |
Kliimaseade |
|
|
|
|
|
Müratase: |
3.7 |
3.7 |
6.1 |
Mürarikas |
Kuuled rohkem kui vaja |
Kuuled seda, mida vaja |
Vaikus |
Müratase |
|
|
|
|
|
Vandaali- ja vargusekindlus: |
7.4 |
7.4 |
7.0 |
Pätid lendavad kui kärbsed peale |
Järelvalveta jätta ei saa |
Varastele huvi ei paku |
Kas selline probleem on üldse olemas? |
Vandaali- ja vargusekindlus |
|
|
|
|
|
|
|
|