Esileht
Näiteks - Vectra 1.8 1997

    
Tehnilised andmed

Autoomanike hinnangud

Hinded Vali teine auto 
  
BMW 5-series 5-series(E39) (1995 - 2000) 525tds (105kW 5M) 1997
Auto profiil
Vaata tehnilisi karakteristikuid
Lisa võrdlusse

Lisa hinnang

Premium

/et/pages/category/#premium

Sport

/et/pages/category/#sport

Praktilisus

/et/pages/category/#practical

6.3


Auto keskmine hinne
Hinnang meeldib Mõttetu hinnang

Sellel hinnangul on 
1 POOLTHÄÄLT 
ArnisArnis, 29 aastat
Sõidukogemus on 11 aastat
Praegu sõidab BMW 520d Touring (100kW M5) autoga
Avaldatud: 02.04.2013
Odomeetri näit: 300000-450000 km

Sellel hinnangul ei ole veel ühtegi kommentaari!
Lisa oma kommentaar hinnangule!
Seda hinnangut vaadati 2472 kord(a)

Eelised

  • Üsna lollikindel mootor
  • Väga suur varuosade turg
  • Odav

Puudused

  • Vananevad kõrgsurvepumbad vajavad restaureerimist
  • Halvasti hooldatud kered roostetavad kohakuti

Hinnang

Lihtsalt odav ja üsna säästlik sõiduauto. Võimalik leida ka rikkaliku lisavarustusega. Enamik 525TDS-e Eesti turul on vähese hooldusega. BMW’l on päris palju «asju», mis lähevad katki, aga pealtvaadates kõik vist töötab. Auto sõidab ka väga väga katkisena. Veermik võib koliseda aastaid, õhulugeja tuksis aastaid, EGR klapp puhastamata, simmerid lekivad õli, turbo lekib õli, konditsioneer tühi, termostaat ei tööta, kliima jamab, «millegipärast tuleb tagant musta vahest», põhjakatet pole.
Iga mittetöötav detail viib minema seda, mida BMW kunagi lõi, olgu see mugavus, luksus, vastupidavus, võimsus või kütusekulu. 525TDSi puhul on peaaegu kõik võimalik odavalt korda teha (kasutatud detail maksab pea alati alla 100€). Iga peremehe enda asi, kui palju ta korda teeb. Diagnostikaseadmega auto üle käies loeb tavaliselt vähemalt 10 püsivat probleemi, mis kõik võiksid olla korda tehtud.
Katastroofi ära hoidmiseks on kõige tähtsam viskosidur ja veepump. Kui need on töökorras, siis mootorit paugu pealt ära lõhkuda on raske. Kere on tähtis korras hoida ka alt. Põrandamati alla võib talvel sattuda palju vett. Iga suvi tuleks teha kontroll, kas kõik on põranda all korras, vajadusel kuivatada.
Ei ole soovitatav valida automaatkasti nii vanal autol. Ka nendele pööratakse vähe tähelepanu hoolduse käigus. Üks päev võib see aga rikki minna, siis vaja 200-300€ välja käia.

Järeldus

Sobilik auto neile, kes vajavad lihtsalt enamvähem autot. Odavam kui direct injection diislid, kuid tihtipeale halvemini hooldatud, seetõttu vaja olla valmis väiksemateks remontideks (1-5 tundi).
Parameeter Hinnangu autori hinne[1] Keskmine hinne põlvkondade kaupa[2] Kõikide autode keskmine hinne[3]
Salong: 7.5 6.6 6.8
1
2
3
Silmapaistvus: 4.3 5.0 5.1
1
2
3
Ülalpidamiskulud: 7.1 5.9 6.3
1
2
3
Töökindlus ja vastupidavus: 5.7 6.0 6.7
1
2
3
Ilmastikukindlus: 6.4 7.3 7.5
1
2
3
Maastikuomadused: 6.8 4.0 4.8
1
2
3
Dünaamika (ja elastsus): 5.9 6.3 6.0
1
2
3
Juhitavus: 6.0 6.8 6.2
1
2
3
Pagasiruum: 6.0 5.3 7.1
1
2
3
Kliimaseade: 5.8 7.0 6.4
1
2
3
Müratase: 6.7 7.0 6.1
1
2
3
Vandaali- ja vargusekindlus: 7.8 5.3 7.0
1
2
3
 
Lisa oma kommentaar

Logi sisse
*Teie nimi

*Kommentaar

0
külastajat hetkel.

 
Kuulume smartAD reklaamvõrgustikku

2008 - 2019 © AutoPass.ee       info@autopass.ee