Esileht
Näiteks - Vectra 1.8 1997

    
Tehnilised andmed

Autoomanike hinnangud

Hinded Vali teine auto 
  
BMW 5-series 5-series(E39) (1995 - 2000) 525tds (105kW 5M) 1997
Auto profiil
Vaata tehnilisi karakteristikuid
Lisa võrdlusse

Lisa hinnang

Premium

/et/pages/category/#premium

Sport

/et/pages/category/#sport

Praktilisus

/et/pages/category/#practical

7


Auto keskmine hinne
Hinnang meeldib Mõttetu hinnang

Sellel hinnangul on 
7 POOLTHÄÄLT 
Arnis TarassuArnis Tarassu, 29 aastat
Sõidukogemus on 11 aastat
Avaldatud: 09.12.2011
             
km

Sellel hinnangul on 1 kommentaar.
Lisa oma kommentaar hinnangule!
Seda hinnangut vaadati 2992 kord(a)

Eelised

  • Varuosade valik korralik. Kere roosteprobleeme võimalik vältida. Tee peale ei jäta. Parandada on vaja tavaliselt tüüpprobleeme (esisild iga 3-6 aasta tagant), diisli puhul kui kõrgsurvepump on korda tehtud, käivitub iga ilmaga ka 4 eelsüüteküünlaga). Veojõukontroll aitab probleeme vältida. Manuaalkast vastupidav.

Puudused

  • Tagavedu, kerge kinni jääda hange sisse. 13+ vanused kõrgsurvepumbad vajavad renoveerimist. Roolilatt võib hooldamata veermiku tõttu kolksuma hakata, sõiduomadusi ei riku. Originaalraadio ei oma ei USB-d, ega MP3 võimalust.

Hinnang

Kui kõrgsurvepump on korras ja rooste pole auke teinud, on oma hinna kohta üsna luksuslik auto. Diisel on ökonoomne, samas vägagi võimekas (3 liitrine on tunduvalt võimsam), 525tds kiirendamine 0-80-ni on väga lõbus. 160-ni on samuti korralik minek. Kui linnasõitu vähem kui 40% soovitan soojalt just manuaalset käigukasti. Originaalheli on väga korralik. Kahjuks ei olnud 1997’ndal aastal MP3 ja USB just väga moes ja seetõttu neid pole. Panna suvaline teine makk ei ole ilus, rikub välimust.
Elektroonika üsna vastupidav, mõned üksikud tüüpprobleemid, millega saab kesmine tegija ise kodus foorumi abil korda.

Diiselmootori puhul korras kõrgsurvepump on vajadus. Tavaliselt 12-15 eluaasta puhul vajab remonti (kui pole varem tehtud), mis maksab 300-600€. Paugupealt see katki ei lähe, aga käivitamine võtab iga kuuga rohkem ja rohkem sekundeid.

Lühikeste sõitude sõitjatel soovitan soojalt paigaldada mingisugune eelsoojendus pikendamaks mootori eluiga. Lisaks kiirendab salongi soojenemist. Ilma eelsoojenduseta sõidad 4-5km külmas salongis.

Kindlasti peab olema vähemalt 2 võtit, vältimaks väga ebameeldivat olukorda.

Järeldus

Vaikne, mugav, mahutab suurema juhi, oma aja kohta vägagi turvaline. Roostetab vähe, kui Opelid ja Nissanid, kuid tsingitud siiski ei ole. Kahjustuse puhul tuleks ikka suvel asi korda teha. Koopaäärtega probleeme ei ole.
Parameeter Hinnangu autori hinne[1] Keskmine hinne põlvkondade kaupa[2] Kõikide autode keskmine hinne[3]
Salong: 7.1 6.6 6.8
1
2
3
Silmapaistvus: 6.0 5.0 5.1
1
2
3
Ülalpidamiskulud: 6.9 5.9 6.3
1
2
3
Töökindlus ja vastupidavus: 7.9 6.0 6.7
1
2
3
Ilmastikukindlus: 8.1 7.3 7.5
1
2
3
Maastikuomadused: 4.4 4.0 4.8
1
2
3
Dünaamika (ja elastsus): 5.6 6.3 6.0
1
2
3
Juhitavus: 6.9 6.8 6.2
1
2
3
Pagasiruum: 6.2 5.3 7.1
1
2
3
Kliimaseade: 8.9 7.0 6.4
1
2
3
Müratase: 7.8 7.0 6.1
1
2
3
Vandaali- ja vargusekindlus: 7.6 5.3 7.0
1
2
3
 
Kommentaarid
kaimz 02.07.2018 20:33 Vasta
tõesti hea auto
Lisa oma kommentaar

Logi sisse
*Teie nimi

*Kommentaar

0
külastajat hetkel.

 
Kuulume smartAD reklaamvõrgustikku

2008 - 2019 © AutoPass.ee       info@autopass.ee