Esileht
Näiteks - Vectra 1.8 1997

    
Tehnilised andmed

Autoomanike hinnangud

Hinded Vali teine auto 
  
Saab 9-5 9-5 (2001 - 2005) 9-5 2.3 T (136kW 5A) 2002
Vaata tehnilisi karakteristikuid
Lisa võrdlusse

Lisa hinnang

Premium

/et/pages/category/#premium

Sport

/et/pages/category/#sport

Praktilisus

/et/pages/category/#practical

6.5


Auto keskmine hinne
Hinnang meeldib Mõttetu hinnang

Sellel hinnangul on 
9 POOLTHÄÄLT 
Foto AutoPass'i baasist Autor: Holger, Avaldatud: 13.11.2011
             
km

Sellel hinnangul on 1 kommentaar.
Lisa oma kommentaar hinnangule!
Seda hinnangut vaadati 2212 kord(a)

Eelised

  • Võimekas mootor, vaikne salong, tagaistmel eeskujulik jalaruum, mugavad istmed, hea suunakindlus ja roolitunnetus, esindusele on mitu kvaliteetset alternatiivi, mootorivõimsuse kasvatamine on lihtne,

Puudused

  • Õlitusprobleemid mootoril, mootoriketi liigkiire kulumine, raske auto ja Tallinna tänavate seisukord tingib paratamatult tihedamad veermikuhooldused, automaatkasti tööd annaks oluliselt parendada, suur pöörderaadius.

Hinnang

Puuduste alla ei tahtnud päris kirjutada, aga möned pisiasjad, mis mind veel häirivad: raksuv suunatulehoob, ees ainult üks topsihoidja, kojameeste ebapiisav kiirus ka köige kiiremas asendis, möningane turboviivitus isegi LPT puhul.

Antud mootorivöimsus (136kw) läheneb ülemisele piirile, mille puhul on esiveolise autoga veel mugav kiirelt söita. Aero mudeli puhul on nn torquesteering juba meeletu… seda enam, et lukustatavat differentsiaali ei ole.

Lisaks veel möned infokillud:
1.) alarm/kesklukk on laialdaselt seadistatav;
2.) pagasiruumi luuk avaneb ainult puldist vöi juhiuksel olevast nupust;
3.) ölivahetuste intervall on 10’000 km, mitte 20’000km vöi 30’000km nagu ölitootjad väidavad;
3.1) kasutama peaks körgekvaliteetset täissünteetilist mootoriöli (N: Castrol Magnatech/Edge) viskoossusega SAE 0w-30/0w-40 vöi API SL vöi ACEA A3;
4.) Tüüpvigadena SID displei pikslite kustumine, drosselklapi rike, karterituulutuse ummistumine, öhufiltrikorpuse pukside läbikulumine,

Järeldus

Hea entry-level premium klassi auto. Odavam osta ja pidada kui Saksa suure kolmiku esindajaid, samuti järelturg on reeglina kvaliteetsem. Ostes kasutatult, peaks kindlasti spetsialisti juures laskma üle kontrollida.
Sõidu-, mitte silmarööm.
Parameeter Hinnangu autori hinne[1] Keskmine hinne põlvkondade kaupa[2] Kõikide autode keskmine hinne[3]
Salong: 7.9 7.1 6.8
1
2
3
Silmapaistvus: 2.0 5.1 5.1
1
2
3
Ülalpidamiskulud: 6.0 4.9 6.3
1
2
3
Töökindlus ja vastupidavus: 5.0 6.0 6.7
1
2
3
Ilmastikukindlus: 9.0 7.9 7.5
1
2
3
Maastikuomadused: 5.0 5.6 4.8
1
2
3
Dünaamika (ja elastsus): 7.0 8.5 6.0
1
2
3
Juhitavus: 6.0 6.8 6.2
1
2
3
Pagasiruum: 7.4 6.1 7.1
1
2
3
Kliimaseade: 7.4 8.1 6.4
1
2
3
Müratase: 6.6 6.6 6.1
1
2
3
Vandaali- ja vargusekindlus: 8.4 6.8 7.0
1
2
3
 
Kommentaarid
Andres 04.05.2018 09:44 Vasta
Suunatulehoob liikus minu autol normaalselt. Mõnikord (keset kurvi jne) oli veidi kange või imelik. On ka võimalus hooba mitte "ära lukustada" vaid hoida paar sekundit ja lahti lasta (möödasõidud näiteks). Kojameeste kiirusest minul puudu ei tulnud! Kõige kiirem oli nii kiire, et kojamehed juba häirisid vaatevälja. Hoolimata torque steer-ist on minu eelistus 184kW aero. Pidasin seda 10 aastat.
Lisa oma kommentaar

Logi sisse
*Teie nimi

*Kommentaar

0
külastajat hetkel.

 
Kuulume smartAD reklaamvõrgustikku

2008 - 2019 © AutoPass.ee       info@autopass.ee