Esileht
Näiteks - Vectra 1.8 1997

    
Tehnilised andmed

Autoomanike hinnangud

Hinded Vali teine auto 
  
Peugeot 309 309 (1989 - 1993) 309 D (48kW 5M) 1990
Vaata tehnilisi karakteristikuid
Lisa võrdlusse

Lisa hinnang

Premium

/et/pages/category/#premium

Sport

/et/pages/category/#sport

Praktilisus

/et/pages/category/#practical

6.6


Auto keskmine hinne
Hinnang meeldib Mõttetu hinnang

Sellel hinnangul on 
4 POOLTHÄÄLT 
Autor: Nipitiri, Avaldatud: 01.11.2011
             
km

Sellel hinnangul on 1 kommentaar.
Lisa oma kommentaar hinnangule!
Seda hinnangut vaadati 1514 kord(a)

Eelised

  • Ökonoomsus, praktilisus, koostekvaliteet

Puudused

  • Varustus, rariteet (varuosade leidmine üsna keeruline aga mitte võimatu, kuna ühildub enamuses peugeot’ ja citroen ’i rohkem levinud mudelitega, väike kandevõime.

Hinnang

Keskmine kütusekulu konkreetsel isendil 3,9l/100km. Pagasiruum allaklapitavate istmetega 170cm pikk, magamiseks sirutatud esiistmete ettenihutamisel 195cm-ni. Hoolt tuleb kanda tagumise torsoonvedrustuse eest, sest juba kõigest tala maksab esinduses (PS! mujalt ei saa) 450€, enda auto jaoks sain terve liikuva doonori (1,4GL bensiinimootoriga) 200€ eest korraliku tagasillaga. Kuluvad jupid on väga okei hinnaga — ketaspidurite klotside esimene komplekt a 15€, ühe poole rattalaager taga 36€. Pidevat remonti ei vaja. Kõik reguleerimised, pirnivahetused jms pisiremondini välja on äärmiselt lihtne ja võimalikult võtmevaba. Käigukast ja mootor on väga töökindlad ja sujuvad, kui mõistlikult hooldada, õlid-filtrid korras jne. Veermik võib muutuda küllaltki «põrutavaks», kui tagumine torsoon jääb kuivale ja kinni roostetab. Esisillale aitab väike «kummipolsterdus» sillapukside vahel. Pidurid nii väikesel ja kergel autol on äärmiselt tõhusad, eriti kui pidurisilindreid määrida iga klotsivahetuse juures ja «õpetada» korralikult käima, kord aastas võiks õhutada ka. Miinusena tooks välja veel, et see auto ei armasta sõidutada üle 4 inimese koos juhiga, kuigi istmeid ja turvavöid on 5, tagumine torsoon on siiski väga pehme (ja mugav, kui on korras) aga auto kandevõime passis on 300kg, seega 3 inimest taga ei ole ei mugav ega tervislik autole.

Järeldus

Väga ökonoomne ja töökindel mahukas väikeauto, küll aga Eestis teatav rariteet, seega keerulisem (mitte ilmtingimata kulukam) ülal pidada kui laialt levinud autot.
Hinnangu fotod
Parameeter Hinnangu autori hinne[1] Keskmine hinne põlvkondade kaupa[2] Kõikide autode keskmine hinne[3]
Salong: 7.9 7.9 6.8
1
2
3
Müratase: 5.1 5.1 6.1
1
2
3
Kliimaseade: 5.0 5.0 6.4
1
2
3
Pagasiruum: 7.9 7.9 7.1
1
2
3
Juhitavus: 6.0 6.0 6.2
1
2
3
Dünaamika (ja elastsus): 8.9 8.9 6.0
1
2
3
Maastikuomadused: 5.1 5.1 4.8
1
2
3
Ilmastikukindlus: 8.9 8.9 7.5
1
2
3
Töökindlus ja vastupidavus: 7.0 7.0 6.7
1
2
3
Ülalpidamiskulud: 8.9 8.9 6.3
1
2
3
Silmapaistvus: 2.9 2.9 5.1
1
2
3
Vandaali- ja vargusekindlus: 6.0 6.0 7.0
1
2
3
 
Kommentaarid
Liina 01.11.2011 18:12 Vasta
Väga üksikasjalik ja positiivne hinnang ! kohe näha, et armastad oma autot.
Lisa oma kommentaar

Logi sisse
*Teie nimi

*Kommentaar

0
külastajat hetkel.

 
Kuulume smartAD reklaamvõrgustikku

2008 - 2018 © AutoPass.ee       info@autopass.ee