|
|
|
TÜVi töökindluse reiting 2011
|
|
|
|
N |
Vanus, aastat |
Rikkeprotsent |
Keskmine protsent |
|
|
47. |
2-3 |
4.7% |
5.8% |
|
10. |
4-5 |
5.5% |
10.7% |
|
56. |
6-7 |
17.6% |
16.7% |
|
65. |
8-9 |
26.6% |
21.4% |
|
55. |
10-11 |
30% |
25.3% |
|
|
|
|
|
Kopeeri allolev html kood ning lisa see oma kodulehele
või
|
|
Tootmise algus: |
02.1981 |
Tootmise lõpp: |
12.1983 |
|
Kilomeetri hind |
0.12 € |
1.88 EEK |
|
Kõige odavam: |
0.05 € |
0.78 EEK |
Keskmine: |
0.12 € |
1.88 EEK |
Kõige kallim: |
0.30 € |
4.69 EEK |
* Hinnaarvestusega 1.374 eurot liiter (21.5 EEK) |
|
|
|
Hobujõude
tonni kohta |
74 |
54 kW/t |
|
Kõige dünaamilisem: |
1227 h.j./t |
902 kW/t |
Keskmine: |
178 h.j./t |
131 kW/t |
Kõige nigelam: |
14 h.j./t |
11 kW/t |
|
|
|
Hobujõude liitri kohta |
47 |
34 kW/l |
|
Kõige tõhusam: |
185 h.j./l |
136 kW/l |
Keskmine: |
63 h.j./l |
46 kW/l |
Kõige nõrgem: |
25 h.j./l |
18 kW/l |
|
|
|
|
Mootori tüüp: |
4 |
Tehasekood: |
|
Mootori maht, kuup cm: |
1573 |
Klappe silindri kohta: |
2 |
Võimsus, kW: |
55 kW |
Max.võimsus, hj/p/min: |
75 / 5800 |
Pöördemoment, Nm/p/min: |
110 / 3200 |
Ülelaadimine: |
Puudub |
Kütus: |
Bensiin |
Kütuse mark: |
|
Maksimaalne kiirus, km/h: |
154 |
Kiirendus 0-100 km/h, s:: |
14.8 |
Kütusekulu linnas, l/100 km: |
|
Kütusekulu maanteel, l/100 km: |
|
Kütusekulu segatsüklis kokku, l/100 km: |
8.8 |
Gaasijaotuse süsteem: |
OHC (ühe nukkvõlliga silindrite peas) |
Toitesüsteem: |
Karburaator |
Silindri läbimõõt: |
84.0 x 71.0 |
CO2 emissioon: |
|
Käigukasti tüüp: |
Manuaal |
Käikude arv: |
4 |
|
|
Kere tüüp: |
Sedaan |
Kere tehasekood: |
E21 |
Uste arv: |
2 |
Pikkus, mm: |
4360 |
Laius, mm: |
1610 |
Kõrgus, mm: |
1380 |
Tühimass, kg: |
1010 |
Täismass, kg: |
1200 |
Teljevahe, mm: |
2560 |
Pagasiruumi maht, l: |
460 |
Kliirens, mm: |
|
Garantii läbiva rooste vastu, aastat: |
|
Vedav sild: |
Tagavedu |
Esivedrustus: |
|
Tagavedrustus: |
|
Tagasipöörde diameeter, m: |
10.3 |
Rehvide mõõtmed: |
165SR13 |
Kütusepaagi maht, l: |
58 |
|
Selle auto kohta pole veel ühtegi hinnangut, lisage oma hinnang!
|